我的翻譯比較白話,翻譯如下:

當然是可以!只是我只有星期六和星期日有空,平常都要上班
Of course you can. But I need to work except Sat. and Sun.

還有你們有要順便來看我姊嗎?
By the way, do you want to meet my old sister?

我的英文很爛,到時候對話我怕講不出來
Because my English is not well and I fear I can 't answer the question when you ask me.

有我姊在應該會比較好
If my old sister stay with me that would be better.

參考資料
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 張雅珠捏脾惰嫌讕 的頭像
    張雅珠捏脾惰嫌讕

    beverl40的部落格

    張雅珠捏脾惰嫌讕 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()